Vart är våren?

Igår blev det mys med Pearl Harbor hos Janne. Jävlar vad längesen man såg den, grymt jävla bra. Snyftare som man är kommer ju tårarna som på beställning. :p Lagom iskall promenad hem i säkert minus 20 grader. fiiifan! Stötte på några fyllon som var på väg från krogen, det är väldigt underhållande när man själv är spiknykter! haha! När jag kom hem hade jag fått ett himlans fint mail från Kicki&Dennis, en segerbild på Dennis med skumpan i handen och ett "tack för stödet". :) GRATTIS HALMSTAD!! Vidare till division ett nu!! Skulle inte klaga på att vara där nere just nu, de har mellan 5-10 grader och här slutar det aldrig snöa.. Vaknade halv tre idag (tog väl igen mig från veckan) och det toksnöade - lagom jävla less man blev då eller.
    Snart kommer Mimmi hit och vi ska se lite Robinson - det är ju faktiskt obligatorisk när Roysan är med och allt :p och sedan bär det av till Origo för att se fotbollen - hoppas verkligen det går bra för Sverige! Sedan får vi väl se vilket humör man är på, kan mycket möjligt tänkas att man stannar där och festar lite, kapten kanske kommer dit med några kompisar så det kan ju vara trevligt. Dock ska det nog inte bli lika vilt som i onsdags...heheheee...


I want you excactly like I used to



Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha så underbart med dessa väder skillnader, som sagt så blev de ju lunch ute i solen idag, mycket mysigt!! Vi ska ju hit i sommar så då får jag visa dig allt :)

Puss du bästa!

2009-03-28 @ 20:02:42
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0