Klackarna i taket!

Nu är tentan avklarad! Förhoppningsvis även med gott resultat :) Direkt efter tentan bar det av till apoteket röda näsan och sedan inköp av resorb för att lindra morgondagens bekymmer. Nu är det svensktopp på hög nivå - just nu spelas Anna Books Sambra sambero - haha! det är ju underbart ! Snart kommer Emla, Jean, Mimmi och Kicks för att äta lite mat och inta lite goda drycker. Senare bär det av till NH för att spåra totalt. Kommer blir en lyckad kväll, det känner jag på mig!
    Nu när mina konstiga darrningar i armarna är över så känns det TIPPTOPP och jag peppar totalt hemma i min ensamhet :D Den prickiga klänningen, glansiga tightsen och turkosa eyelinern är på. (Och nu kommer cheek to cheek, lovely!) Hoppas de inte är alltför hårda mot oss imorn bara.hehe. (Lita aldrig på mr V)

HAPPY WEDNESDAY PEOPLE!!!! SLÅ KLACKARNA I TAKET!!!!

     

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha härligt peppning du hade!

hoppas skolan gick bra idag, nu ska jag bädda säng och sen bege mig till flyget!!

Hahah härligt att jag hittade en lapp nu med texten: kom ihåg att gå upp...

Hahah ett uppdrag lyckades jag med jag är ju uppe :)

Nu är det apologize på mtv :D

Love!!!

2009-03-26 @ 12:02:12
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Majoren

Det gick så bra så:) HAHAHAHAHAHA!!!!! Tillåt mig ASGARVA! Fy fan vad underbar du är! :D

2009-03-26 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0