Käre bror!!

GRATTIS PÅ DEN STORA DAGEN!!!!

Synd att jag inte kan vara i Stockholm och fira med dig! Men jag är säker på att du har det superkul utan din storasyster ändå :p Andra året i rad som jag missar din fördelsedag, men det är väl sådant man får ta om man flyttat 65 mil bort..
Saknar dig hur mycket som helst! Kommer snart ner och säger grattis! :)
Jag firar dig här uppe och festar med dig i tanken! :) Då jag ska vara polis på sittnigen ikväll tycker jag det passar sig ganska bra på din dag... hihi! (inget illa ment alltså)



Till vänster ser vi mongogenen, till höger den slående posergenen a la Dahlberg :)


Angående förra inlägget är det " någon" som har kommenterat anonymt och kryptiskt... Detta gillas EJ! (Träd fram!)
Inlägget var till mina nära och kära - familj och vänner! Alltså inte bara till en person som det kan ha verkat..

Förresten så är det numer vår i norra Sverige, sol och åtta plusgrader!! Wiiiihooo! :D
Kanske kan slopa vinterjackan?! *tiddelipom!*

This is our decision to live fast and die young, we have a vision - now lets have some fun!

Kommentarer
Postat av: Bror

Tack så mycket syster!!

2009-03-07 @ 13:09:07
URL: http://puckelphist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0