When you fuck up, your to blame!

Storhandling idag. Kicki körde nästan på skitungen inne på Willys! haha, det var ganska kul - han ver ju överallt och ivägen... Vi kom som tur var lindigt undan. Inga svårigheter i bilen - men har man åkt med Karin då är det som en barnlek att åka med vemsomhelst! :) (älskar dig ändå Karin) Sedan K lyckades ialf halft skrämma ihjäl Bubblan på ÅC, hahahoho! Han blev något skraj - dags att hitta ditt inre lugn om du ska leva dig in i rollen på lördag.

Ooohja - jag blev grundlurad igår igen!!!! Dock kändes det inte lika hårt som gångerna innan, kanske börjar vänja mig.. Såg Lucky number Slevin, som förövrigt var jävligt bra. Min alltimefavourite Morgan Freeman var ju med så man kunde ju inte vänta sig mycket annat än att den skulle vara bra. Lurad men inte lika frustrerad som annars.

Nu har jag tampats med ikea-möbler som kom på posten idag. Nog för att köpcentrat i sig är den nära-döden-upplevelse men att sätta ihop möblerna därifrån får mig att skrika högt för mig själv och på väg att hoppa ut genom det stängda fönstret. Så Kungers får följa mitt mood med, just nu, "Bu för dom" samt andra favoriter som man kan vara arg men ändå glad till... hmm jaa ...


Har dessutom kommit på att min hörsel är nog ungefär lika bra som alla andras i min släkt. Hör ju tokfel konstant, gör ju inte saken bättre att folk mummlar aningens för mycket ibland heller. Känns inte helt ok att vara 20 och ha taskig hörsel, fast då kan man ju göra som mina kära släktingar och låtsas som att man hör vad folk säger och bara nicka och säga "mm" till det mesta, om det inte är alltför intressant ialf..

Sa idag att jag skulle dra ett djupt och filosifiskt inlägg - vilket skämt! Tror att psyket skulle leta upp mog och spärra in mig då så jag skippar det tror jag visst. Dock kan jag ju säga att jag nördade runt lite igår och kollade på beskrivningar av olika stjärntecken, det kan stämma läskigt bra ibland alltså.. 
   
Borde kanske ta den där tvätttiden jag bokat. sååå...... Haregötthaj!

So I drink and I smoke and I ask you if your ever around


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0