På beställning

Jahapp, då fick man uppmaning att uppdatera. Samt att kopiera en lista. Ska väl göra det då:)

Börjar med listan....
Regler:

Det här är svårare än du tror! Kopiera detta,radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (utom på fråga 1 förstås)! Lycka till!

1. Vad heter du? Linn
2. Ett ord på fyra bokstäver: Lino
3. Flicknamn: Lina
4. Pojknamn: Linus
5. Yrke: Lärare
6. Färg: Lila
7. Klädesplagg: Lusekofta
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: läppglans
10. Plats/stad: Linköping
11. En orsak att vara sen:  Letade efter nyckeln
12. Något man skriker: Late jävel!
13. Film: Ladder49
14. Något man dricker: Lemonad
15. Band: Lita Ford
16. Djur: Lejon
17. Gatunamn: Lodjursvägen
18. Bil: Lamborghini
19. Sång: Leva livet
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Limbo

Så, nu har man gjort den.. Himlans spännande!

Hmm, uppdatering då? Jaa, vad har hänt som kan nämnas här? Kanske inte kan säga alltför mycket..
Söndagen bestod av att inte göra mycket alls, bakis var man ialf inte - skönt! Kicki kom över vi gjorde chokladbollar och kollade på Beck. Sedan kom V hit och bytte av henne :p
Vaknade kanske runt halvsex igår morse och kunde inte somna om riktigt, det var ljust och det snurrade lite i huvudet på mig.. Tänker alltför mycket för mitt eget bästa! Sedan dök Kickan upp med en brödrost och jag bjöd in henne på en kopp kaffe. Tänkte jag skulle skippa skolan men gick ner vid halv tre ändå, här hemma vart det inte mycket producerat. Vet inte om jag var så mycket mer produktiv där men lite fick jag gjort iallefall. Bara det att den här kursen, som nämnt innan, är så jävla värdelös, och han som håller den skulle gärna kunna få sprängas i bitar så vitt det rör mig...
    Igår kväll kollade vi på "spårlöst" på 4an, hmm jaa.. Vet inte riktigt om jag är med på den grejen alltså. Känns fel på nå sätt.. Nu fick hon ialf en helt ny familj, massa syskon hit och dit, och hennes biologiska mamma fick helt plötsligt en svärson och ett barnbarn.. eeeeeh ja! enough is enough! Efter detta otroligt intressanta program så övergick vi till reseletande. Började i Italien, övergick till Spanien, sedan Kroatien och många fler länder. HIttade inget billigt boende men det där ska nog ordna sig.. De visade ju bara de hotell med x-antal stjärnor som skulle kostat oss ca 13000 för EN vecka. Kanske kan hoppas att min fars vänner känner till något bra och billigt :) Vore så skönt att komma iväg åtminstone en vecka i sommar.
    Har även drömt mig iväg till Sthlms skärgård denna soliga morgon. Satt i sängen med mitt kaffe och såg solskenet och längtade till rasten på bullerö, med ett kallt dopp och lite mat. Sedan är man som ny för att klara av resten av dagen:) Jag pratar alltsåom mitt sommarjobb, för er som inte vet Waxholm3. Ska träffa Jesper eller Bengt och kolla lite om schema och så när jag kommer till Sthlm nu i veckan (åker imorn). Sällan man ser fram emot att jobba, men människorna på båten och hela grejen med att kunna ta ett dopp på rasten gör det värt de 13timmar långa passen och ont i ryggen som aldrig förr :p

   

Har gjort ett försök till möblering idag också.. Hmm aöötså, den där fåtöjen är djävulsk stor alltså! Så nu får nattduksbordet inte stå vid sängen för då får det inte plats.. haha! Det kändes bättre när soffan och fåtöljen står på samma sida som sängen, på nåt sätt större. Ja, slänger uppp en bild vetja:)



Lite kaos so far men det kanske blir bra, nångång..

Nä nu ska tösa gör lite nytta.

HAREGÖTTHAJJ!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha spårlöst var mycket bra, det bästa program som kan ha gjorts!

Det där med resan kkommer nog lösa sig hoppas jag. Fatta kul, du vet den där balkongen med ett glas rosé!!!!

2009-03-17 @ 13:53:52
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Majoren

Balkongen blir tokksönt att bara hänga på efter en dag på stranden, koppla av med ett glas rosé innan man går till en mysig liten restaurang för att äta middag och dricka lite mer vin i timtal! :D

2009-03-17 @ 14:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0