Tillbaka till nutid..

Temat var alltså "vad gör/vem är du om 10 år" Folk var grymt bra utklädda, några hade flyttat utomjords, andra blivit läkare, brottslingar, (oundvikligen) kockar, brats, bondar,  tränare, munkar, matadorer, simmare, brandmän, hippies, fotbollsproffs, kapten, gravida, poliser, mm. 
  Det var den bästa sittningen hittils med RHS! Alla som var där hade verkligen gått in för det och uppslutningen var rätt då bra, 37 pers tror jag nån sa (eftersom hela rhs är ca 70 pers så). Maten var defenitivt den godaste på sittning, tackar Erik stort för det!
    Innan vi gick ner till NH var jag, Mimmi, Kicki, Per, Janne, Victor och Emelie (s) hos mig och tog ett (eller två) glas vin och fixade oss lite. Utstyrslarna var (i samma ordning) polis, gravid, fotbollsproffs, kepten, tibetansk munk, medelhavsmänniska och simmare. Här myntades även kvällens uttryck av Kristin hon själv, "det är ju gott att ----" (olämpligt att skriva ut det här anser jag) Sedan kom vi dit, en fördrink och sedan excellent middag. Straff för de som var tvugna att lätta på blåsan innan Nika eller Sofia gett klartecken. Jag fick leka lagens man och se till att två andra gjorde sina armhävningar. Det blev mycket sång och stoj, alla fick presentera sig vad det blivit av dem. De hade även gjort en skvallerblaska om oss, jag och Kikci fick rubriken "Bloggen håller deras kärlek vid liv" Pers rubrik var "Min fru flirtar med andra".. hoho!! Några sidor till var det, grymt kul att se! Under middagen erkände även Johannes(1) att han var fadern till Mimmis TRE barn :) Underbart att han kan stå för sin sak tycker jag! Han såg dock lite chockad ut när han först fick reda på det, men det lade sig och han ställde sig stolt upp och berättade för alla som var där.
    Efter middagen blev det sedvanligt barhäng och flera försök till att dra upp folk på dansgolvet. Det sista gick inte så bra innan det hade kommit fler folk, men när det väl drog igång var det inte många stillsamma sekunder! Grymt lyckad och tokrolig kväll!

     Sedan hände något mot slutet - fulla killar verkar inte riktigt kunna kontrollera sig alla gånger - Johannes(2), Marco och Patrik slog det slint för på dansgolvet.... Vet inte vad som hände men bråk var det, och det var lika bra att avlägsna sig. Sedan blev de utkastade men stod kvar och tjafsade utanför. Jag förstår verkligen inte varför man ska hålla på så? Vill ni slåss så gör det gärna för mig, men dra fan inte in folk som inte har med det att göra!! Stäng in er i en bur och slå ihjäl varandra om det är det ni vill - färre puckon i världen! Så var den saken löst.
    Menmen, lika glada för det var vi! :D Dock inte Roy - han var djävulskt förbannad.

Stägning och vi gick hemåt. Jag, Mimmi och Per en bit framför Kicki och Robert som hade allt annat för sig :p sparka boll med främmande män och fördriva tid i snöhögar och annat kul.. Sedan kom vi äntligen fram, planer ändrades och det slutade med att alla förutom Per gick hem till mig där jag lagade en gourmet måltid till mig och Robban:) Kicki pratade med Linnea i telefon och det blev många missförstånd där när hon säger ett och annat till Robert som måste låtit helt fel om man inte såg... haha! Sedan gick Kicki och Mimmi hem och jag erhöll en sängplats till Robert som inte var stabil nog att gå hem.

Blev väckt av Åsa imorse "jag vet att klockan bara är tio men..." hihi! Jag blir ju bara glad när du ringer vännen! Hade inga svårigheter att somna om efter det, sedan gick Robban en timme senare, och jag gick upp ytterligare en timme senare. Nu har jag kollat igenom bilderna från igår, kan tyvärr inte lägga upp några - det får kamerans ägare göra inom snar framtid. Ska över till henne snart och leka doktor igen, sedan ska jag se om Per lever för att få se den utlovade bakisfilmen med lite plock från ÅC kanske:)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Så jävla kul kväll det blev igår :) Tur att ingen gick offside iallafall :)



Jag ska nog passa mig med vad som kommer ut ur min mun i framtiden!!

PUSS

2009-03-08 @ 21:07:10
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Majoren

haha! nä men vissa var ju offroad iallefall.... Ingen nämnd ingen glömd.

Det bör du göra tycker jag! ;)

2009-03-09 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0