Tillägg...

Måste ju bara berätta om de otroligt fina inflyttningspresenterna jag fick igår av mina älskade tjejer Emelie, Mimmi och Kicki igår också. Först, den numer obligatoriska, grisen - som dessutom har vingar i guld! Det ni! :D (mamma, du har satt en trend) Och en stavmixer:) nu blir det w.s. i määängder på 11A vill jag lova! Tack mina älsklingar!

Har fått ytterligare två samtal av Åsa idag:) där vi först checkar att hon kan bo hos mig i Sthlm viss del av sommaren! Och sedan berättar hon att några tagit kameran där det fanns mer eller mindre påklädda bilder på henne:p *ooops* haha! Ni är ju bara för bra tjejer!

Inte att förglömma om kvällen igår heller - den obligatoriska "sjung en sång eller strippa" drog igång och personalen (däribalnd Tini) tog glatt av sig kläderna! :D haha, underbart!

Dagen har annars bestått i doktorerande, lite backhoppning, inköp av mängder mat och "weddingcraschers" (hur det nu stavas) hos Per - kurering på hög nivå alltså! Sedan gick jag hem och såg den ultimata söndagsfilmen "The Holiday". Nu är det väl dags att ta igen lite sömn för att orka ta tag i informatikskitfan imorn... Och ska antagligen även boka sthlmsresa imorn, så man kanske har tid att umgås lite mer än sist :)

When I wake, sincerely hope it's you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0