surrounded by illusion and confusion

Jag undrar seriöst om man kan vara mer förvirrad en jag.. Som tankarna snurra i huvudet - och jag börjar skratta för mig själv. Åt vad? Jaa, det undrar jag med. Egentligen ser jag inte det roliga, men det är väl bättre att skratta iofs. Det spelas upp som en film i huvudet på mig och det blir som en underbar komedi som ingen ens skulle våga göra film av:p haha! ojojoj. Tror jag behöver en lååång semester, helt på egen hand och klura ut vad som egentligen försiggår innanför pannbenet.

Informatikläraren ringde just - har tydligen inte fått in min uppgift.. Men han verkade lika anti till cambro som jag så det var ju skönt att höra. (Cambro har varit vår läroplattform senaste tiden) Hoppas det går bra nu! Och juridiken också!
    Ska nu även sätta mig och leka vinbonde och framställa tre olika Chabliser, alltid spännande :) Man var ju lagom snygg efter rödvinsprovningen idag - haha!! En klunk och det ser ut som man inte gjort annat än tryckt i sig rödtjut en vecka i sträck. Förstår inte hur det kan färga av sig så mycket. Dags för Chablis att få en påhälsning av Majoren! :) good luck chuck!


You don't always have to hold your head higher then your heart

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha älskade du, skulle man våga prova ditt Chablis? jag kan iof va försökskanin!! :P

2009-03-30 @ 21:39:56
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Majoren

Jaa! Det är klart, mitt CHablis är tokgott - kräver bara lite lagring först, du får prova om ca 2 år:P

2009-03-31 @ 08:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0