Jöka och allt vad det innebär..

Jahapp, då var det dagen för domedagen - tenta i juridik imorgon! Lite svårt på förhand att säga hur det kommer arta sig, gäller väl att hitta rätt i den stora blå boken så kanske man ror det här i hamn :) Vore ju skönt att slippa "tredje gången gillt" för en gångs skull. Har suttit på skolan idag och gått igenom gamla tentor, gick väl hyffsat men jag har aningens för taskigt tålamod och koncentration för att leta upp lag efter lag, paragraf efter paragraf. Våran tenta kommer hursom bestå av tre frågor och vi har tre timmar på oss att klara dessa, de som läser hela kursen har dubbelt så många frågor och två ytterligare två timmar på sig.
    På fredag ska även sista uppgiften på informatikkursen vara inne. Jag är ju nöjd med det jag skrivit hittils men jag vet ju ärligt inte alls vad han är ute efter i sin uppgiftsbeskrivning så vi får la se vad som händer där. Skrev i ren tristess ihop ytterligare ett A4 på flygplatsen igår, kom dit ungefär tre timmar innan planet gick så tid kunde fördrivas med sådana "trevligheter". 
    Träffade som sagt chefen från båten (Waxholm3) för att prata om sommaren - fick väl inte så mkt vettigt sagt mer än att jag kan joba from 8/6 och att vi skulle höras mer i maj. Lite prat om ekonomi och Italien blev det mer av över en kopp kaffe, och kapten John (som jag aldrig träffat) kom förbi och sa hej. Sedan bar det av hemåt.  

Efter den stora smällen imorgon blir det senare på kvällen taco med gänget här hemma och en tripp till NH är planerad:) Resorb ska defenitivt inköpas för att inte dö på föreläsningen med vinprovning 9-16 på torsdag! Då börjar den första kursen som inte går på distans detta läsår, ska bli skönt att komma till en kurs man kan lita på att den blir bra. Dock är det ju ett tråkigt moment 29/5 men det får man väl ta antar jag.... :/ trist bara att allt ändras just när vi närmar oss.. Men kursstarten innebär också att Italienresan inte ligger långt borta, och den innebär att det inte är långt kvar tills våra älskade Dubaiflickor kommer hem till oss igen!!! :D Blir lika glad varje gång de ringer eller skriver - som jag saknar er flickor!!! Dock börjar jag bli lite orolig när min käre flickvän börjat vänsterprassla med en Indones med hår i öronen :/ haha! Du är för söt min kära!

Fick ett spännande sms igår också: "du är ett ascoolt tidsfördriv" haha! ja jag antar att man tackar:P "ja det är en bra civilstatus, plus att du är ascool" hmm jaa det låter ju bra.. så "jag är singel men jag har ett ascoolt tidsfördriv" ungefär i klass med det jag hörde häromdagen "jag är singel man har någon jag bryr mig om" joo det kan nog tolkas på flera sätt. Lite som att säga "jag tycker om dig men jag är inte redo för ett förhållande" - bara för att man vill kunna leka runt...Hmm ja, bara en fundering såhär en tisdagskväll :p

Störtskön låt av Neil Young - Misfits!! Lyssna på  den och njut gott folk:)



Let's move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0