Herr Ågren

Ja, det stämmer - herr Ågren är på besök i stan! Efter en pluggfri måndag och några timmars diskussion med Kicki om allt som man ej bör prata om så kom herr Ågren och gjorde sig till känna. Det brukar väl vara på söndagen som han kommer och hälsar på, men inte denna gång - han väntade en dag och gjorde en storslagen entre, som han gärna kunde skippat. Vissa saker bör ej läggas upp på bordet.. Insikt är nog inte min bästa vän, det kan bli jävligt jobbigt när man fått det. Nu blir det lite att ta tag i så att säga. Skulle vilja att någon gav mig en instruktionsbok över hur man bäst hanterar vissa saker, och då speciellt min egen hjärna. 
     Det är sådana här dagar som får en att längta tillbaka till dagistiden när man ärligt kunde säga "finns inga bekymmer, man är lycklig var dag". Ja, ni förstår säkert vad jag menar.. 

Nä nog om herr ågren. Blir ialf vanliga måndagsprogrammet hos grannen - RAW och kärleksmums :) Blir mycket mysigt! 


Det är att leka med eld när du drar upp det här igen 


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid0)

2009-03-10 @ 16:10:27
Postat av: karin

va? jag fattar ingenting. vad har han sagt?

2009-03-15 @ 17:12:12
Postat av: Majoren

Ångest min vän... Men det har nu gått äver i mer ilska. Hmm

2009-03-15 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0