Gårdagens löpsedel:

Denna text syntes på löpsedeln igår:

Varning alla flygresenärer: kvinna i 20års åldern har upptäckts agera pilot, utan tillstånd och berusad!! Hon kan slå till igen!
Igår vid halv två tiden upptäckte man att en kvinna i 20års ålder tagit över rodret på ett flygplan från Umeå till Stockholm. Kvinnan har ej licens för att flyga och hon var dessutom berusad. Vi vill nu varna för att det kan hända igen, vi vet inte vad som hände med kvinnan efter detta eller vart hon befinner sig nu så se upp nästa gång ni ska ut och flyga.

Onsdagens tentafest var otroligt rolig, bra drag och grymt mycket folk på NH. Dock tråkig musik och värdelös Dj men dansa gjorde jag ändå. haha! Träffade gamla bekanta ansikten och fick dra en summering av senaste mötet och samtalen om hunden.. Även en annan bekant till en bekant - himlans trevligt och ganska så jättekul. Fick höra lite roliga saker... ojojoj. Oslagbart var det att se Mackans sköna dansmoves! Och att igår få höra hur han och Nika lurat killen i dörren att de hade ett förhållande fast att han är förlovad. Tror att Nika ska satsa på en skådespelarkarriär alltså. Hade även spännande smskonversationer under kvällen..jaa, vad ska man säga?!?! haha! kul hade jag ialf:)  "gift, barn och hund?" neeej, tror inte det.
    Gårdagen var ganska så tung - framförallt när klockan ringde 06.30! Snooza en timme för att släpa sig upp, svepa resorb, kaffe och duscha. Inte för att det hjälpte så mkt menmen, sedan av till första vinlektionen. Tur att provningen inte var förren efter lunch! På kvällen inhandlades brieost, chips och annt gott för att svulla till Sliding doors. Var otroligt länge sedan jag såg den, den var lika bra som jag kom ihåg och perfekt för gårdagens tillstånd.
     Idag har vi lärt oss om rosé och sötvin samt provat. Sötvin kan nog vara bland det värsta alltså! Framförallt fick jag aningens fel associationer på det ädelrötade vinet...inte helt godkänt men han sa ju att vi skulle peka ut vad vi tyckte det "doftade" för att i framtiden kunna peka ut när det är ädelrötat eller bara sött, och det lyckades ju. Dock tycker jag inte att det brukar "dofta" så men ändå.
    Nu när jag kom hem blev det två koppar kaffe och slutspurt på informatiken. Så nu är den inskickad och jag säger - SO LONG SUCKER! Aldrig mer distanskurs!!! UNDERBART!!!
    Nu kan vi bara hoppas på bra resultat både där och på juridiken så är allt tipptopp! :D

Ikväll får det bli lugnt, film på kandis tror jag visst. Folk ska ner på stan och skjuta varann med  paintball/laser :/ men jag vettefan, får bli en anna gång kanske.. Får nog även bli att läsa ikapp lite om vinframställning i helgen, i tanke på hur GIGANTISK den andra boken är så bör man inte komma efter!

turn me on with your electric feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0