Ganska nöjd

Kom på en ganska rolig grej igår angående min stulna telefon. Jag tog ju ganska roliga bilder med den när vi fikade häromdagen. Emelies laktrasetablett hade gått sönder och det ser ut som om vi sitter och snortar kokain, kan bli kul för den som har den nu när den ser bilderna.. haha! Då kanske det blir den som ringer polisen och så blir vi jagade för att de tror att vi bedriver drogverksamhet.. eller nåt sånt , hmm:/
     Fick nytt sim-kort med mitt vanliga nummer idag, men det gick inte att göra någonting. Kunde inte ens ringa kundtjänst. Så jag bytte tillbaka och ringde dem då säger killen, lika förvånat som jag sedan blev, att de har skrivit in att det inte ska aktiveras förrän i augusti. Då kan man ju undra hur de tänkte, framförallt då jag tänkt att jag ska säga upp det när bindningstiden är slut i juli så... Men jag får ytterligare ett nytt nu ialf och kan slänga det jag fick idag. Snurrigt värre det där, men så är det väl med teknikens under.


Igår kom även min "muskelspasm- grej" tillbaka när vi var på Willys, helt rätt tillfälle. Sedan blev det bättre ett tag (antagligen pga alvedonen) för att komma tillbaka efter ett tag och kännas som jag har tio knivar i ryggen och bröstet. Och det beror tyvärr inte på att jag är den mest otränade människan i stan eftersom den mest tränade människan jag vet också fått en attack av detta hemska fenomen. Så ni som vill säga åt mig att börja träna och sluta röka i samband med detta - glöm det! Inte för att jag inte borde göra det ändå, men tjat ger motsatt effekt när det gäller ms Dahlberg. Kommer nog aldrig ur trotsåldern, har jättekul att jävlas med folk och göra precis tvärtemot vad alla tycker att man ska."Ge mig tips och goda råd så jag kan göra helt tvärtom!!" Skulle kunna tro på mammas teori om att det kan hänga ihop med stress om det nu ska finnas nån förklaring. Kanske inte är i bästa psykiska skick så att säga, aningens för mycket tänkande just nu.  Detta elände med informatikkursen och juridiktenta om några veckor och jaa younameit..
Hursom så hoppas jag att det gått över tills på lördag, annars blir det nog inte jättekul på sittningen som jag ser fram emot! Ska ju chocka totalt! :D  Testade outfiten igår och det känns riktigt bra. Dessutom ska jag låna en attiralj av Perta som blir pricken över i:et. 


"Vi skrattade och drack vin direkt ur flaskan som sig bör"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0