Estockholmo!

Kom till Stockholm igår. Åkte först hem till mamma och avnjöt en väldigt god lunch för att sedan leka nån timme ute i parken med henne och lillen:) På kvällen blev det middag hemma hos pappa med honom och Pepsi. Väldigt gott och trevligt. Bror min berättade också att han och Love har fixat biljetter till yran :D tjohoo! Ska bli grymt kul, kommer dock bli trång i mitt lilla kyffe för tre personer, men finns det hjärterum...
    Efter middagen spårade vi ganska bra, hittade bilder från kusinmiddagen i julas - 350 st. Inte helt stilat alltså, men fy fan vad kul det var att kolla, skrattade så jag grät! Sedan spg vi The Shining, fy fan vad bra men djävulskt obehaglig den är. Nicholson är ju oslagbart bra! Efter detta vart det lite läsning ur Erland Loes bok Fakta om Finland, den killen må ha slagit huvudet hårt - tokflummigt, även detta ledde till högljutt skratt.

                                              
Som sagt, det spårade lite när två inte helt normala syskon hittade roliga funktioner på kameran...



Idag har jag, första gången på några år, träffat min gudmor. Var kul att se henne igen, dock gick det mindre bra för mig med teckenspråket så det fick bli lite improvisation :) Men jag blev förvånad över hurpass bra jag förstod henne ändå, kan ju också hjälpa att hennes tal är hyffsat bra också. Linnea såg helt fashinerad ut när mamma och Ellie (som hon kallas) satt och pratade. En stund efter att Ellie gått kom Moa (moster) och mormor över på middag. Moa har jag inte träffat sedan i julas så det var kul, roligt att höra lite kort om Vietnamresan och och Christofer gjorde i januari.
    Senare lite skitsnack med Sara ute i kylan, och bestämt med Amanda att bowla imorn - rättare sagt så bestämde hon och jag hade inte ett skit att säga till om. Haha, men det ska bli kul att träffa henne, och äntligen få träffa hennes pojkvän - efter kanske lite mer än ett år.... Hmm, tyder nog på att vi ses alltför sällan. På dagen imorn blir det även att åka in till karlaplan och träffa Andrea och titta runt lite :)
    Hade även ett långt samtal med Kristin ikväll. Jag bestämde ju påväg ner hit att skaffa barn då jag såg den sötaste ungen på planet. Men hon håller inte riktigt med mig där, hon tyckte inte att det var anledning nog.. Och på något sätt blev mitt barnskaffande ett "vi" i sammanhanget. Då kom frågan "när blev du och jag = vi?" haha! För att hon får moderskänslor för allt under 12 år kanske hon kände att hon blev en del i det? Fast vid närmare eftertanke så är nog det där med barn något som kan vänta gaaaanska så länge. Ska ju skaffa mig en man och flytta till valfritt varmt land först. (Kanske hitta fransmannen som jag skulle flytta till Maldiverna med?)


Hoppas även att jag kan få ett vettigt svar fråb Dubai snart - vore ju skönt att slippa slava för dem 29/5 :p haha skömtåsido. Vore kanske roligare att fira med dem än att leka servitrasa (vilket var ett tag sedan man gjorde) på den stora dagen. Förstår ju inte riktigt hur PV och gänget tänkte där!

Nä nu kanske det verkligen är dags för denna lilla tös att sova, efter att ha tänkt göra det sedan klockan åtta..... :/
Pussochkram godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, underbart! men du...du vet hur det kommer lukta i din lägenhet? fis, alkohol och bakfylla.. vilken härlig blandning!!!:)

2009-03-20 @ 14:13:59
URL: http://erikssonemelie.webblogg.se/
Postat av: Kicki

du underbara tös! tack att du kallar mig kristin.. känns obehagligt på något sätt.

Härligt att Bror din kommer till Umeå under yran, då får du ju äntligen visa ditt rätta jag.. och vad jag känner dig så tror jag inte att ni blir tre i rummet, antingen FYRA eller så blir killarna själva.. trust me on that one.....!!! Det där barnet är inte färdigpratat om!



PUSSS din vän saknar dig

2009-03-20 @ 14:16:38
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0