Arg, ledsen, besviken och lurad!

Fan vad är det för JÄVLA PUCKON som stjäl ens mobiltelefon och förstör hela ens kväll?!?!?! Jag lovar att det var den lilla retarderade snubben som alltid varit lite väl nära på dansgolvet, han är lite skum.. Vem det än var så är jag sjukt jävla förbannad! Man tar inte andras saker!!!!!
    Kvällen började med att nån snubbe hade tatt min data som jag ställt i soprummet för att den skulle kastas. Han skickar sms och sitter tydligen och snokar runt i datan - inte helt ok! Men det där löste sig..
    Sedan under kvällen är det nån jävla idiot som bestämmer sig för att allt mitt var hans -. så varsegod här är min telefon! Har haft den inte ens en vecka och betalade den i onsdags - känner mig aningens lurad och djävulskt förbannad!!!  Som tur är har jag kvar min gamla och att de flesta numrena faktiskt finns i den, det är ju inte telefonen i sig man vill ha - det kan finnas en del grejer i den som är viktigt (tacka fan för att jag skrivit upp chefens nummer). Ska bara skaffa fram ett nytt simkort så.


Förutom denna incident som jag kanske reagerade lite väl starkt på så var det en jävligt lyckad kväll. Jag, Kicki, Mimmi, Per, Tjuren och Robert tittade på melodifestivalen hos mig och lyssnade även på gamla klassiker som "när hela världen står utanför" och några Dr Bombay klassiker.. haha! Dock skedde en smärre incident här hemma innan vi gick någonstans - där tackar jag min älskade mamma som lyckades lugna Mimmi som blev bättre igen. Vi gick ialf till E-puben, där var det mycket folk och bra musik. Janne och Victor gjorde oss även sällskap där! :D Spårade mycket på dansgolvet - och bestämde med K att skita i allt! Det gjorde jag ganska bra tycker jag - tills jag blev sjuukt upprörd då jag märkte att telefonen var putsväck. Tack mina älskade vänner som hjälpte mig!!
Telefonen var nog en utlösande faktor igår, vet inte riktigt vad som hände där egentligen men men.. Jag tackar att jag har de bästa vännerna som kan tänkas!

Lägenheten ser ut som skit så jag kanske ska göra ett ryck och sedan fräscha upp mig själv (som inte har fått av mig kläderna från igårkväll än)..

Ge mig tips och goda råd så jag kan göra helt tvärtom!


Kommentarer
Postat av: Kicki

JA folk är fan helt sjuka.. det var säkert han som va skum! man kan ju hoppas att de hittar den på måndag......

2009-03-01 @ 12:15:46
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0