I'm reborn at the discotheque!!

Kvällen började redan vid tretiden för mig igår, då var jag färdigfixad och poppade för fullt. Sedan begav jag mig till tvistevägen för att hjälpa till med lite sminkning. Och blev bjuden på en drink, eller två:) Mycket gott!

Chockande nyheter kom även igår innan jag begav mig.... Kusinbarn är påväg! Grattis!! Kusinen från Borås/San Diego goes familjeliv i Uppsala efter vårterminen.

Vägen hem till Janne och Victor var mindre kul i -14 grader, blåst och snö men vi överlevde iallefall. Väl där bjöds det på ganska hemsk musik från melodifestivalen... Vad hände?!?! Jag bara undrar - lyssnar folk verkligen på sånt skit?
Några timmar och några glas senare begav vi oss till, det inte allför besökta, Corona för att shake it i några timmar. Djävulskt roligt!! Stötte på en gammal bekant. Kicki skötte samtalet mycket bra när han frågar om de inte har setts innan och hon svarar "nej, men jag har sett datorn" HAHA!! Hur kul kan det bli?
    Det spårade med dans i fönstret, och benet (Åsas s.k. "E-puben ben") var framme inne på technogolvet! Kändes som att man gick på extacy och bara svävade på moln.

Idag fick man bjuda på sig själv. Först inne på coop, med halvt borttaget smink, inköpande av bakisförtäring. Sedan blev det några timmar TV hos Kicki. Backhoppning är ganska kul ändå, Grattis Gregor!! Kanske visst kan följa med nästa resa :) Sedan x-antal avsnitt topmodel med korkade bimbos - är det inte för härligt?! (Tillåt mig att skratta)
Nu kom den riktiga W-O-F-S!!! Med min lagom tunna klänning, lila knästrumpor och håret hejvilt på huvudet pulsade jag mig hem, med Sara som stöd i telefonen halva vägen.

Jag och Mimmi gjorde även ett misslyckat försök till att ta reda på vem HAN är. Försökte spionera men det hände inget och det var alltför kallt för att smyga runt så vi gav upp och begav oss hemåt istället..

Sammanfattningsvis en grym kväll som bjöd på lite smått och gott!!

Snart kallar soffan och lite mat.. För att ladda upp inför ytterligare en vecka juridik och informatik studier.

Kyssochadjö!


Kommentarer
Postat av: kicki

HAHAHA jag tyckte jag skötte samtalet perfekt, han skratta ju:P.

och de där med spionera är ingen idé gumman. Ni fryser ju bara ihjäl.

Japp nästa backhoppningsresa är du medbokad på. Då kan du och jag spana norrmän,tyskar,österrikare you name it!!!

2009-02-08 @ 22:04:12
URL: http://swingby.blogg.se/
Postat av: Anonym

har jag inte alltid sagt att backhoppning är det bästa som finns? när ska folk börja lyssna på mig redan från början?!?! Jag har STORA planer inför den kommande säsongen med backhoppningsresor och du är mer än välkommen att följa med. nej vänta, du SKA följa med. gregor is the man.

JAG LÄNGTAR!!!!



sjukt bra sagt av kicki med datorn! borde ha filmats! och sjukt bra att du skaffat blogg tösa mi!

kärlek i massor!

2009-02-09 @ 20:31:17
Postat av: Majoren

Jag ska genast börj lyssna bättre min kära!! Och räkna med mig nästa resa - defenitivt! :D Hoppas det blir SNART!!!!!!



Pussar och kärlek

2009-02-10 @ 11:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0