Packat och klart!

Nu är väskan packad och rummet städat! Om ca 6 timmar bär det av med nattbussen mot estockholmo :) Så om ett dygn springer jag antagligen runt och leker med lillan :D som jag saknar henne alltså! Och resten av familjen också såklart.

Idag var det seminarie i förvaltningsrätt (eller vad var det nu det hette Kicki?haha). Gick nog lite bättre än det gjort på tidigare seminarium, men pladdermaja är ju en sort för sig. Jag undrar om nån hör vad hon säger - jag gör det då inte. Fan det är ju som att hon kör 110 på en 30 väg.. Och vet allt gör hon ju också. Men det är ju bra att nån gör det...
   Inför nästa seminarium känns det rätt lugnt, om vi inte ha missförstått allt så att säga. Är nästan klara med uppgiften, dock hänger ett orosmåln över mig då det verkar som att vi ska ha redovisning och inte bara vanligt surr :/ Men man ska väl lära sig det nån gång också. Vet egentligen inte varför det känns så jobbigt och som att jag ska svimma varje gång jag pratar inför grupp men det är väl kanske så för vissa - framförallt om man är blyg i sin natur också.
    Fast inget var nog värre än retorikkursen när vi ska hålla tal, som dessutom spelas in med videokamera - och tvingas titta på det sen.. Ojojoj, fan bland det värsta i skolhistorien! Var tvungen att sitta ner för att inte falla ihop. Och att höra min egen röst är nånting jag helst jättegärna undviker.

Enough is enough.
So long suckers!

Ps. har ni inte kollat in den så gör det - puckelphist.blogg.se
min bror och hans vän har nog slagit sina huvuden HÅRT - men man får sig garanterat ett gott skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0