Klärt och betärt!

Igår flyttade jag allttså till Tvistevägen. Jag, Roy och Mimmi fraktade först allt från Kandis dit, sedan åkte Roy och byttes av av Kicki som även hon hjälpe till att packa upp. Så nu är det så fint så! :) Efter vi var klara så tog vi oss ett glas Oliver och låg i min säng och snackade skit halva natten, mycket mysigt! Vi kom även fram till att jag har liiiite otur vad gäller vissa saker här i livet. P.A.L. skulle nog kunna vara min line så att säga. Tror jag bojkottar allt i den vägen, alla åker ju ändå iväg så. "men lika glad är jag för det men gladast är nog räven" eller nåt sånt? hehe.

Imorse blev jag ialf bjuden på frukost till "The Hills" hos damen mitemot eftersom jag hade glömt allt sådant på Kandidat. Mycket mysig morgon! Sedan begav jag och Mimmi oss ner på staden för att inhandla gardiner till henne - skitsnygga var de! Sedan blev det lite mat och en ny Oliver. Hämtade det (nästan) sista på Kandidat, blev attackerad av hunden och flydde :p Nu är jag hos Kickan igen och lånar internet (vilket jag inte hunnit skaffa till nya lyan). När hon är klar med klädval och annat så blir det hem till mig för en, förhoppningsvis, excellent middag med henne & Mimmi. Senare ansluter antagligen Per och det kan hända att vi beger oss till pojkarna på Liljansberget för att sedan gå ut på Campus (mest sannolikt E-puben). Det blir i vanlig ordning glitter & glamour med melodifestivalen - StarPilots blir nog kvällens höjdpunkt!

"Herr Ågren står och ler när jag vaknar uppochner"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0