Keep 'em coming!

Förra veckan fick vi det bästa resultatet av dem alla - ekonomistyrning avklarad! :D
Idag kommer nästa besked... Psykologin, av lärarens kommentar att döma bådar även detta gott. Väntar nu i spänning på resultatet.

Förra helgen var det ju planerat för en tipp ner på staden och Shape Up, vilket inte hände då vi istället hamnade på NH med en del andra resataurangare. En mycket trevlig liten förfest, bestående av stans tuffaste brudar - Ämli, Kickan och Limpan! Sedan toookdrag på NH där vi (åtmistone inte jag) stod stilla många sekunder. Vi träffade även kändisar som t.ex. Captain Sparrow! Och delade meningar om huruvida vi träffade Jesus eller inte...
    Dock en mindre trevlig överraskning på balkongen söndag morgon då våra festande grannar bestämt sig för att kasta glasflaskor på vår balkong. Kan ju tacka fan att ingen satt där när det hände!

Veckan har sedan bestått av studerande, titt på lägenhet, tranbärsdrinkar, utgång för övriga delar i gänget och Årets Kock. Grattis Viktor Westerlind!
    Lägenheten som inom snar tid blir min var finfin! Och jag har det perfekta spionstället :D så passa er om ni vill smyga hem med någon efter krogen - Majoren ser dig!! haha
    Inte att förglömma så bjöd måndagen på ett bra och ett mindre bra besked. Vi ska under vinkursen senare i vår åka på studieresa till det älskade Italien!! Milano och Turin är det vi kommer få se i detta härliga land =) där var min lycka gjord.... för att några minuter senare bli mindre lycklig då de lagt examensmiddagen under yran samt fårr för sig att vi ska servera på denna. GLÖM OCH DRÖM! Det hålls för fullt på att styra av denna lilla anordning så att vi kan spåra på yran och att vi (jag emelie och mimmi) slipper servera på middagen och därmed slippa psykiska men för livet!

För helgen planeras glitter och glamour i samband med melodifestialen hos pojkarna på liljansberget. Nya klänningar har inhandlas och skall användas! Det lutar år att Corona får se stans festligaste gäng efter detta, och då kan jag lova att det blir inte många stillsamma sekunder!!

Planering för en resa till Dubai för att kunna kidnappa hem våra älskade töser håller på för fullt! Saknaden är (som Harrisson hade sagt) oliiiiidlig!!! DAGS ATT KOMMA HEM BRUDAR!

Allt för denna gång från tjejen med flest personligheter i landet.
Tjing!!


Kommentarer
Postat av: karin

hahaha underbart! -hela inlägget!

saknar dig enormt och jag längatar tills du kommer hit och kidnappar oss, ska vi säga på söndag den 15 på kvällen? då har jag slutat som sushi kock och jag vill inte till 24/7...

PUUUUUUUUSS!!!

2009-02-07 @ 10:21:57
Postat av: Linn

söndag 15 låter bra för mig! Ska kolla biljetter på en gång!! PUUUUSSSSSSPUUUUSSSSS

2009-02-07 @ 11:00:08
Postat av: LD

Välkommen till bloggvärlden älskling!! sjukt skönt att man numera kan ha koll på dig fast man befinner sig en bit bort;P

2009-02-08 @ 22:19:56
URL: http://ldochrabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0