I've been roaming around..

..always looking down at all I see. Painted faces, fill the places I cant reach.
Sitter nu mitt i natten och lyssnar på Use somebody och ryser i hela kroppen.

Har just sett The Prestige - äntligen. Grymt jävla bra!! Först trodde jag att jag inte skulle bli lurad men jo jo ! För att inte avslöja för mycket så kommer det lite succesivt i slutet och till sist, enligt mig, kommer the big bang - det största avslöjandet i filmen. Fiiiifan säger jag bara - jag rös de sista minuterna i filmen. ojojoj - är i extas!

Idag åkte jag även på den värsta blåsningen av dem alla!! Lämnade för ca 2 veckor sedan in min mobil på lagning för en mystisk skada i displayen och de sade att det var en garantiskada och du får tillbaka den om 2-3 veckor. "Aaah, fan vad schysst" tänkte jag, och har sen dess bara väntat på att få tillbaka den. Men NEJ! Idag får jag höra att "det var tydligen inte allt en garantiskada så antingen får du betala 1200 för reparation, frakt för att få tillbaka den i samma skick eller så skrotas den kostnadsfritt på verkstan." Jo tacka fan för att det inte kostar att skrota skiten! Betalar så inte 1200 för en tele som kostade mindre än hälften så lite. ALDRIG MER SAMSUNG!!!!!! (Tack för varningen brorsan, lite sen dock)
    Jag tror det blir en seriös bojkott av tekniken snart. Inget funkar ju som det ska ändå! Jag kan ha en hemtelefon och skiva kan jag göra med hjälp av papper och penna. Distansstudier är ju ändå inte min grej så vad ska jag med internet till? Egentligen?! (Säger tjejen som precis startat en blogg....hmm jajja..)

Nä nu måste jag lugna mina nerver och försöka sova nångång!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0