I'm so exited!!

Hittils två mycket produktiva timmar på skolan.... Eller inte?! Tror vi har gjort allt förutom just att läsa:/ Kollat upp vad som skall bokas på IKSU spa. Det får nog bli 30 minuters rygg- och nackmassage :) inte helt fel alltså!

Kicki har även berättat om hennes extraordinära upplevelse på busshållplatsen igårkväll.. Två killar från Halmstad som frågar omm hon är påväg bort - eller kanske påväg hem som vi är? haha! Helt underbart!
   Skönt att höra att jag inte var den enda i stan som gjorde min w.o.s runt 18-tiden igårkväll.

Koncentrationen ligger just på allt annat än plugget.. Ett försök till teckenspråkskommunikation med killen i the room with a view. Mycket stilat må jag säga!

Seriösa planer om att besöka Italien i slutet av sommaren har även satts på spinn. Hoppas att detta kan bli mer än bara drömmande!  Kanske skulle ringa chefen och se så man verkligen får jobb i sommar också. Annars är det dags att börja leta!

Längtar lite till min hemresa som bär av nästa helg.. Ska bli kul att träffa familjen och lillen!! Jag tror jag tar med henne, och kanske min ohängde lillebror, upp sen.. Det gör väl inget om jag lånar dem ett tag? Och brorsan måste ju styras upp lite av hans blogg att döma så står ju inte allt helt rätt till där hemma... Lampan lyser men...... Så att säga:/

Och nu kommer de in i lärarhuset med en huvudlös skyltdocka i en kundvagn.. Vart är världen påväg?!

Nä dags att sätta igång med det här otroooligt roliga kompendiet!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha om du och Mimmi skulle sluta misstolka allt jag säger så skulle arbetet gå mycket bättre, och om du slutar ragga på MR V där uppe i fönstret:P



SPA lördagen kommer bli sjukt skön om den blir av, hoppas!

2009-02-10 @ 13:07:31
URL: http://swingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0