Flyttkaos!!

Ojojoj vilken dag alltså! Tackar Emelie stort för hjälp med oragnisering. Hon har ju flyttat x-antal gånger mer än jag så hennes packstrategi är aningens bättre än min. Dock kommer jag hela tiden på saker jag glömt packa ner men det är inte värre än att man får ta det senare.
    Kicki och Mimmi kom förbi en sväng idag också. Så söta de var när de sov på soffan =) dock missade jag när Kicki pratade i sömnen.. 

Så söta!

Och såhär ser det just nu ut i mitt rum...

Smärre kaos skulle jag kalla det.

Imorn bär det ialf av. Hoppas det funkar - just nu känns det omöjigt!

Kommentarer
Postat av: Kicki

HAHA inte okej nånstans, inte schysst att ta bild när folk sover.. snart lägger jag ut bilden på UFO ET!!! haha.



PS. DET ÄR CHARMIGT MED FLYTTKAOS!!!!

2009-02-26 @ 20:50:33
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0