Dagens löpsedel:

20-årig kvinna från Ålidhöjd, Umeå, antastar unga pojkar utanför Ålidhem Centrum.
Varning till alla föräldrar: håll era pojkar i 12-års åldern under uppsikt.

Maria Krisin P Magnusson har nu gått för långt. Vi alla visste att hon ville ha barn och varit snudd på att kidnappa dem i 2-års åldern. Men när hon nu varit nära att kidnappa pojkar i 12-års ålder så kan man börja undra om det verkligen är för att hon har moderkänslor..... ??  Vi uppmanar därför alla föräldrar att vara extra försiktiga när dörren till Tvistev 7B har öppnat sig och en ung dam stiger ut.

Igår blev jag väckt av en bakfull Åsa. Hehe, skönt att höra att allt är som det ska även när de befinner sig halva klotet bort!
Saknar dem (henne & min käraste) idag på allahjärtansdag. Nog för att jag tycker det är överskattat, men vi hade ju så himlans romantiskt förra året. haha! Eller - det började ju romantiskt med lunch på restauranghögskolans restaurang - ärtsoppa och fläskkorv! Det kallar jag romantik! (Riktig första-dejten-mat) :) Sedan var det kanske snäppet mer romantiskt hemma hos min dåvarande dejt - Åsa. I hennes rum var det utspridda rosenblad och ballonger, och alla tjejer hade faktiskt klänning. Vad som hände sen är en historia för sig, ni som var där - jag är säker på att ni sent kommer glömma denna kväll! Jag vet iallefall att jag fortfarande skrattar högt åt vissa inslag! "JAG BRYR MIG INT" (Åsas stående replik denna kväll)

För denna a-h-d är det inte så mycket romantik planerat. Det blir - precis osm förra helgen - melodifestival med glitter&glamour! Sedan får vi se huruvida vi beger oss till andra platser. Jag hoppas förgudsskull att Mede har blivit bortplockad från svt! Nog med att musiken är hemsk - hon gör inte det hela bättre nånstans!

Vi fick besked om sittningen igår! Temat blir ett av våra förslag - vem är/vad gör du om 10 år?. Detta kan ju bli hur grymt som helst! Vi satt och spånade rätt bra igår. Inget avslöjas än - vi fortsätter att vara hemliga inför sittningarna! Hursom kom jag på ett förslag som kanske var det enda troliga (av de vi kom på) att jag faktiskt kommer vara om 10 år. Det enda är att det kan vara lite knepigt med vissa detljer.. Men det får vi se. Sittningen är 7/3 - också mion brors födelsedag - och efter det kommer ni noog kunna se bilder och få er ett gott skratt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha du är ju fan dum i huvudet samtidigt som underbar!!! hahha :D

2009-02-14 @ 15:54:11
URL: http://swingby.blogg.se/
Postat av: Majoren

Det kom som på beställning ju! :D

2009-02-14 @ 16:54:58
Postat av: LD

hahaha ja 14/2 förra året går nog inte å glömma..hahaha sååå kul! ojojoj så arg ja hant va en sväng;P vet att ja är sämst på att skriva blogginlägg men imorg då jävlar! har sjuk mkt kul att berätta... karin är för tillfälletf jättefull och jag helt nykter(vad hände?!) så de börjar bli dags för mig att hämta henne så ja kan sova ordebtligt sen. å om victor(karins bror)läser detta..så snälla ta de där snacket me hnne igen..hon behöver det!!!!! pussa på dig min älskade majoren!

saknar dig!!!!

2009-02-17 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0