Blir drömmar sanna?

Jag har de två senaste nätterna haft ganska konstiga drömmar. Eller den första var konstig och den inatt var nog önskedrömmande.

    Natten till igår drömde jag att jag kom hem från stockholm och väl hemma så var Malin där. Malin och jag var alltså kompisar i sexan-sjuan, vi har nog inte pratat md varandra sedan vi gick ut nian (kanske någon gång på bussen). Så vad hon gjorde i min dröm är för mig ett mysterium...  Jag tror också att Sara (Langåsve för er som vet) var där, henne har jag defenitivt inte pratat med sedan vi skrek på varann på balen i nian - haha! (den historien kan jag ta senare) Allting var bara väldigt konstigt och jag kände mig mer förvirrad än vanligt när jag vaknade.
    Inatt drömde jag att Åsa och Karin kom hem till Sverige, skolan hade skickat hem dem för att det var för farligt nere i Dubai. Jag kan ju bara hoppas att drömmar blir verklighet ibland!

Så åter till verkligheten. Igår var jag på maxi en sväng med Roy och fixade flyttlådor. Idag blir det att tvätta och packa ihop rummet för att imorn lyckas organisera flytten. Dock sa Roy igår att jag skulle prata med Patrik, som jag aldrig har pratat med, om bilen. Hmm, hoppas han kan göra det ändå.. Det blir nog ganska hektiskt imorn, det ska hämtas nycklar i Umedalen, soffa på skolan och sedan grejerna på Kandidat. Alla vet ju att organisering är min starka sida (eller?). Har nu följt Dennis (Kickis bror) exempel och skrivot en lista :D hehe - ska nog bli min nya grej. Jag hade då kanska så kul första gången hon berättade om den, numer, berömda listan!

Jajustja - måste ju berätta om balen i nian. Hade innan varit på konsert med min bror och Karin (Carmstad). Stressigt värre för att Sofia skulle fixa mig och sedan komma lite halvt omtöcknad till balen som jag bara lääääängtat att gå på (läs jag fasade för att gå på bal med "lidingöeliten"). Bordsplaceringen var väl sisådär och maten gick knappt att äta. Nomineringar hit och dit, sedan skulle det vara den berömda valsen... Då gick jag och bytte om till kläderna jag haft på mig på konserten, halvtrasiga jeans och blåa DrMartens. Kommer ut och där står en snorfull Sara och är inte så glad på mig som sagt opassande saker om hennes käre vän någon vecka innan. (det var lite fight mellan "eliten" och vi som inte riktigt ville tillhöra den skaran) Vi skrek på varann en stund innan jag gav upp och åkte hem till Karins syster där det var en mycket trevligare tillställning. Ojojoj, kan ibland sakna grundskolan alltså. Det var ganska kul ändå - fast jävligt fånigt när jag tänker på det nu. Synd bara för dem som inte kommit ur det där än... haha!

Nä nu ska det fixas och packas.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh, den ena drömmen var riktigt bra, Jag tror ju alltid att drömmar blir verklighet så snart så :)



Hahah den incidenten var ju underhållande. Härligt att du fightades!

2009-02-26 @ 17:58:41
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Majoren

Jo jag hoppas verkligen att det blir verklighet! SNART!

Hohohaha! Det var back in the days you know:P Jag var bråkig redan då - om inte värre!

2009-02-26 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0