God jul!

...eller var det påsk? Haha! Man kan ju inte vara som alla andra och hålla reda på vilken högtid det är. Så jag ringde bror min och önskade god jul för en stund sedan han svarar med gott nytt år. Kan klanen M ha rätt - har vi blivit tappade i unga år? Jag börjar tro det, kanske borde insett det för länge sedan men bättre sent än aldrig :P
    Har nog pratat med nästan alla familjemedlemmar och vänner i sthlm idag, samt pappa i borås, kul att de har vår och sitter ute i tshirt i solen. Mamma sa att jag kunde ju komma till sthlm om jag kände för det, skulle gärna åka men känns lite sent nu eftersom vi har föreläsning tis&ons plus att skolan bokat biljett härifrån till sthlm nästa söndag. Annars hade jag varit påväg till flyget NU! :) Åååååh också hörde man lillan i bakgrunden också, min lilla pluttis! Den 27/4 blir det tillökning på t.v.11 bara så ni vet.
     Fick höra något som fick mig att tappa hakan - bokstavligen talat - jag blev seriöst mållös en stund. Hur kan vissa människor vara så pantade? Jag undrar vad som gick snett. Noll koll på hur man beter sig. Visst jag kan vara lite konstig ibland men denna människa tar fan priset! Skulle de ha en gulstatyett för taskigt beteende skulle denne vinna storslaget, det kan jag ge mig fan på! Fast det förvånar mig inte att det var just hon som gjorde det men än då - trodde att det fanns någon form av vett.. Jajja, enough is enough!

Snart kommer nog mimmsan hit och pysslar lite - ytterligare en briljant idé vi fick :D haha! Hur länge sedan var det inte man på riktigt pysslade? Sedan bär av neråt hooden för spelkväll, Emelies syster är ju här så vore ju trevligt att träffa henne, var ju inte igår. Men som det rycker i festnerven nu alltså! Har på tokfestlig spellista och här lite sådär hispigt rastlös som jag kan vara. Skulle ju inte banga på att dra en veva på staden och spåra lite - men icke då! :/  En annan dag - och då blir det no mercy vill jag lova! Shake shake shake it!


it must be fun to have nothing to do, but rock and rock and rock

Kommentarer
Postat av: Kicki

Umeå är ju också bra ibland, men tyvärr känns ju STHLM lite bättre dagar som denna.. Men jag ska tänka på dig när jag sitter på Fridays ikväll :)

LOVE

2009-04-11 @ 18:06:06
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Majoren

HA HA HA HA HA ! Du är inte riktigt schysst nu tycker jag bestämt! Jag ska tänka på dig på fredag, eller på E kanske? HAHAHAHAHA!!!

2009-04-11 @ 19:19:11
Postat av: Emelie

Är det någon som kommer 27/4 eller? Tillökning? vad menas med det??:S linn, har du planer på att sno med dig lillan??

2009-04-12 @ 16:21:41
URL: http://erikssonemelie.webblogg.se/
Postat av: Majoren

det blir tillökning, vill jag lova! barnet jag länge väntat på:D

2009-04-12 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0