"får jag hålla din hand?"

Haha! Jaa, den frågan fick jag igår.. Hmm njae alltså det är nog bra så. Skum kille det där, tror han hade rökt något som innehöll inte bara vanlig tobak.
    Skulle åkt ner på stan och tagit ett glas vin & "tittat på folk" med Jocke igår, det slutade med att vi åt lyxmiddag och drack vin hemma hos mig istället. Mycket trevligt! Sedan gick vi til Origo där fullare&fullast Janne och Victor var! hohohaha! Hann bara vara där en timme men drama hann det bli ändå:p Konsumkillen som vi nu vet heter Filip var därockså, en konstig filur... Dumdryga sms fick man under kvällen - fuck you I'm better säger jag bara! Har sagt det förr, säger det igen " ha det fint, vi hörs" - eller rättare sagt; hör av dig när du bestämt dig för att bry dig och att det spelar nån  som helst roll. Ger fan upp! Varför ska jag bry mig om du ändå verkar skita totalt i det?!
     Jocke blev ialf uppraggad av nån skum kille igår också :D haha! "vart ska jag pierca mig?" var det första han kom fram och sa.. J kände sig lite obekväm och undrar nu om han ser så ´"bögig" ut :P ojojoj alltså. Ganska kul jag hade åt det!

Är bra sugen på att åka ner till Stockholm just nu. Dels för att det är vår där och dels för att jag saknar min familj nåt oerhört mycket just nu!! Pratade med mamma igår, så hörde man lillen i bakgrunden:) ska kidnappa henne på riktigt snart!

Nu är det Aerosmith på högsta volym, ååh tänker bara tillbaka på srf-07 när jag och josef försöker klättra upp på gallret för att se något överhuvudtaget, det gick ju sisådär. Men konserten var grym iallefall - skulle inte banga att se dem igen! Eller för den delen Journey som kommer til srf i år, dock är det nog helt kört vilket känns surt :/ men hey thats life!


for every loveletter written, there´s another one burned


Kommentarer
Postat av: Kicki

Är det inte nån mer anledning att du vill till STHLM`?

fan jag måste ringa dig snart.!! ringer när jag ska ut och köra :)

PUSSS HJÄRTAT

2009-04-04 @ 18:01:06
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jo det är klart det är :)

2009-04-04 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0