In love with a fairytale

En helt fantastisk, underbar och spårad helg! Epuben på fredagen var grymt kul, sjukt mycket folk och jag flängde runt som en vante i vimlet.. Fick en "blomma" när jag kom ut och ett och annat oanständigt förslag.. Vandrade hem ialf och hittade en ny blomma att ersätta den vissna från förra helgen med. På morgonen kom Åsa och plingade på vid tio. . . Försök nr2 på tvistevägen. Så det blev en mysfrukost för att tillslut orka släpa oss ner på stan och få i oss en het grek. Sedan var det bara att köra! Peddan in the park - grymt jävla kul! Dog ut ganska rejält runt tre så då var det bara att hämta Åsas packing och släpa hit. Jag fick kackerlackepanik och var lite hysterisk, men än så länge verkar det lugnt. Vet inte riktigt vad vi gjorde när vi kom hem men vi satt i hallen och pratade massa skit, och mitt i en mening säger Åsa godnatt. Kom på mindre bra saker i söndags dock men än så länge verkar allt lugnt så vi hoppas på det bästa - då "nån" fick för sig att "jaaa, slängkyssar till killen med filmkameran verkar som en bra idé" haha! 
    Allmänt underbar helg! Underbart att ha tjejerna tillbaka!!!! :D

Idag var det dock mindre roligt när tentan inte gick som jag ville att den skulle gå... Men jag klarade praktiska delen så nåt kan jag ju :p
    Men den stora besvikelsen kom igår när jag får ett samtal där informationen om att "Albin från Danmark" är bög... Jahapp, så mycket för det förhållandet...Men jag är fortfarande övertygad om at han inte är det. :p eeeehjaa..... haha! (inte helt frisk)

Nehepp, så var det med den saken. Ikväll blir det lite vin hos Milla - "sista kvällen med gänget" med de från vinkursen.


Damn it I'm in love with this planet you gotta realise!


Kommentarer
Postat av: LD

haha ja måste väl ta på mig ansvaret för pussarna:S hoppas jag aldrig behöver se det!!!! men tack för en galet spårad helg! ååå jag tänkte även boka dig för nästa helg, vi kan väl göra samma ska som i lör..at vi bestämmer att vi går hem med varandra;)?!(vi ska ju inte bo på samma ställe men vi kana väl ha de som plan hahahaha) om du nu inte känner för att gå hem med läkaren;P



puss

2009-05-22 @ 19:18:23
Postat av: Majoren

Skönt att du kan stå för det:P hehe! Det gör vi absolut! om du inte tycker att vi ska trängas fyra pers hos mig då?? haha, skulle va rätt snyggt!

2009-05-23 @ 14:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0