Mama i'm coming home!

Om ca en timme åker jag och Kicki till flygplatsen för att bege oss hem till Stockholm:) Ska bli skönt att komma hem till familjen!
    Terminen avslutades med brakfestande som börjadei torsdags med bartömning på E-puben. Skulle inte gå så vilt till men det gick inte enligt plan. Grymt kul kväll, dock glas i foten och det blev operation med aceton klockan tre på natten, fy fan vad jag skrek och grät så ont det gjorde! Annars var det bra drag, satt i grottan ett tag och gjorde bort mig inför "Albin från Danmark", menmen.. Blev lite trackad av"nån" som bestämde sig för att nypa mig i rumpan varje gång jag gick förbi, och jag tror jag vet vem det var då han var där varje gång det hände och la på ett snyggt hånflin - inte ok då han är kompis med mr M..
    Fredag morgon var hård men mysig födelsedagsfrukost hos Kicki. Sedan kom bror och Love:) Vilade ett tag innan det blev styling inför kvällen. Otroligt trevlig och god middag för avgångsstudenterna från RHS. En drink och ett glas vitt på Invito blev det efter för att sedan styra upp mot ålidhem och hänga på peddan och fysik. Gryyymt kul kväll! Dock vissa anklagelser mot mig som inte var helt godkända, men jag får väl ta det och bjuda på mig själv :p Glada återseenden från vissas håll:) Lång promenad klockan två/tre på morgonen..

    Lördag, vaknar ca 7/8 och kunde inte somna om, lite mys och sen peppa till, dra till systemet. Sedan en sväng till ängarna där det spårade lite med brottningsmatcher, frierier och håriga män....:/ haha. Kvällen bjöd på fest hos Robban där det dansades på alla möbler som fanns, duken eldades upp (eller försök till det) och det var massvis med folk som helt plötsigt försvann.. Seriöst buggande blev det också med Bengan, hehe. Vilken kille! När vi sedan skulle till stipendie skedde en liten olycka då jag tog emot mitt fall med pannan och trodde seriöst jag krossade skallen.. Och det blev inte bättre när jag fick en smäll på samma ställe i söndags. Så nu är jag lite smått missfärgad, ajjjaaa.. 
  Söndag och måndag har bestått av mys i solen, grillning, fika och spännande lekar. Även beprövande av spännande akrobatik. :p "har du gjort den robert?" haha! Grym avslutning på terminen, känns lite tråkigt att lämna alla i tre månader men de flesta kommer nog till sthlm åtminstone nån gång så :D Mimmi, Emelie och Åsa kommer dock inte tillbaka till hösten vilket känns lite tråkigt men de läääär ju komma upp och spåra lite dåochdå!!

Nu är väskan fullpackad, riktigtriktigt full - hoppas bara jag klarar vikten. Slängde med en väska med Emelie också, skönt det! Lägenheten är grundligt städad - behövdes efter de senaste veckornas bravader. . . Så om några timmar sitter jag hemma med pluttis och resten av familjen, och antagligen träffar jag Karin lite senare  :D åååh!!!


So I drink and I smoke and I ask you if you're ever around.
See the time we shared it was precious to me.
Just know it was you all along who had a hold of my heart.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha bra summering av de sista dagarna :)Japp nu är man hemma i storstan igen!!

2009-06-03 @ 10:47:58
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0