Dreaming of reverly

Vilken helg! Började med att rigga broders flak för att sedan hoppa upp och åka runt och ha allmänt kul - tills alla började hacka tänder och var blå om läpparna. Då var det dags att vända. Hem för den skönaste duschen på länge! Sedan kom folket för att inta mat och dryck i måttliga mängder. Senare på kvällen följde jag och Andrea med Peps till ytterligare två mottagningar och sist en hemmafest hos lillasystern till en gammal klass"kompis" till mig. Var jävligt kul, träffade dessutom en gammal vän första gången på två år, fick en smärre chock.
    I lördags var det lite segt till en början. Sedan fick vi fint sällskap från Borås resp Uppsala - Jonathan och Savvina (+1) kom på middag, även resten av skaran var här:) Efter en total flopp i fotbollen bar det in till Fridays för att träffa Kicki, Linnea och Emelie. Stötte även på tre andra resturangare - olof, thompa och allas våran favvo Peter! Peter kom in och gjorde oss sällskap och förgyllde kvällen. För skön den killen alltså!  Danskarna fyllde stället och även de förgyllde kvällen (efter att ha gjort den sur en stund) då de dansade på borden och var vildare än någon annan! :D När brudarna skulle vidare på Soft drog jag en gräns och styrde kosan hem.
    Idag blev det röstning, vilket jag hoppas att ALLA gjorde! Hade lite svårt att välja men tillslut tog jag tjuren i hornen. På väg till stadshuset träffade jag Karin och hennes mamma:) satt och snackade skit nån timme. Kul att träffa henne igen!! Men jag var tvungen att röra mig vidare mot "slummen i skarpäng" haha! Planerande av 50-års fest för Kickis föräldrar som är på lördag. Under kvällen skall ett brott lösas och alla gäster har olika roller - himlans kul grej tycker jag! Kanske skulle vara nåt att tänka på i framtiden:) God middag och tårta bjöds det även på, sedan mest mys i soffan.
 
Fick även svar på en fråga inatt. Så, nu vet jag. Men, jag förstår inte. Eller alltså, jag kan förstå till viss del men jag är ju inte hon som är den så neej jag förstår inte riktigt. Huvudsaken var ialf att kontakt uppstod och förklaring gavs. Eller nåt i den stilen(?!).

Just nu för tillfället skriver jag samtidigt med en kompis från gymnasiet, har dock inte setts sedan dess, han vill ha med mig tull hultsfred och jag skulle inte banga! Dock ligger det på dumma datum och jag har inte riktigt råd.. Men jag ska kolla möjligheterna:) Vore grymt roligt, främst vill jag ju se Kings of Leon så en lösning kan ju vara att dra en endagars. Drömma går ju alltid! Som sagt - hoppet är det sista som sviker dig!

Nu sitter vi och tittar på valvakan. Har egentligen ingen jättestark åsikt förutom att SD och PP absolut inte får komma in! SD säger sig självt, och PP - visst de har EN bra punkt, men det är även deras enda... Sedan tycker jag att de flesta partier är hyfsat vettiga, vissa mer eller mindre på vissa punkter.
    Har ju glömt berätta att jag och Kicki har löst hela politiken med ett nytt koncept som vi kom på en solig lunch, så nästa år lanserar vi det och löser detta på bästa möjliga sätt :)

För mycket svammel nu..... Imorn blir det laga tand och prata allvar med chefen (äntligen!!!!!).

Nu finns det ingen tid jag vill förlora, och inga drömmar som jag har kan bli för stora.
Jag tror på oss!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahah danskarna måste va de härligaste ever!

du du du, PP kom ju in i parlamentet, men dock tror jag de sviker nästa år!

Härligt att du verkligen gillar SCOTTS!

tack för igår och idag :)

2009-06-07 @ 23:44:49
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/
Postat av: karin

hahaha.

jag vill också att du kommer på hultan! jag ocj mimmi ska ju dit! kings of leon liksom, det kan inte bli så mycket bättre än dem!



men du... det var många frågetecken i denna text för mig. pratstund över telefon snart?

pussar

2009-06-10 @ 02:23:27
Postat av: Majoren

jaa, det vore GRYMT! Ska träffa honom på lunch imorn och snacka lite:)



hehe:p det tycker jag defentivt!!

2009-06-10 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0