Long time no see..

Nu var det ett tag sedan.. Har väl ägnat mig åt allt annat förutom att sitta inne och häcka. Sommaren kom ju tillslut så det gäller ju att ta vara på den! Jahapp, så vad har hänt? Frågan är vad som inte har hänt...

Karin kom ner på midsommar, vilket var väldigt kul! Vad hände inte bara de timmarna hon var här? Hennes väska glömde hon på tunnelbanan, som sedan en tjej hittar och sist hamnar den på polisstationen... Jävligt skum och komisk historia. Min sko hamnade även i vattnet midsommarnatten, när Love lyfte upp mig från bryggan flög skon iväg. Menmen, så kan det gå:p

  Tisdagen efter helgen åkte jag på dagen in till staden för att träffa Andrea och sedan möta upp Peps för att åka till sumpan och CT. Lite mat och någon öl och något glas rosé där för att sedan bege oss till ankaret. Var dock aningens för seg efter tokvärmen så det blev tidigt hem..

   Sedan gjorde jag onsdag kväll middagen som skulle varit veckan innan, väldigt lyckat blev det och jag är nöjd med min insats! :)

    Förutom detta har jag njutit i solen och umgåtts mycket i sundbyberg:) , och började jobba på riktigt i tisdags. Har varit tre väldigt lugna dagar trots det fina vädret. Skönt med mjukstart, och det funkar jättebra med de två nya i köket så det är kul!
    Har badat flertalet gånger och hunnit bränna mig lite i solen, som det sig bör. Annars mest levt i något slags lyckorus och knappt kunnat sluta le. . :)

I fredags efter middag hos Ämlan drog vi oss till CT för några öl och hjälpa Sara att städa, även Danne var med i teamet:) Efter detta åkte vi till centralen för att möta Robban som kom direkt från Uddevalla:) Så några öl och lite dans på gamla Harrys blev det sedan, mycket trevlig kväll!
    Och på tisdag beger vi oss (jag, robban, karin och mimmi) till hultsfred för att festivala lite några dagar:) Kommer bli grymt kul! Åååh fy faan vad jag ser fram emot att se Kings of Leon!!!! :D

You are the angel with whom I would gladly live in sin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0