Efter dagen före

Imorse bar det av till Östra i solskenet och 2 minusgrader. Kanske inte den bästa morgonen i mitt liv men tentan kändes bättre än sist så det är ju bara hoppas att det var så också - kan ju varit ute i helt fel lagar. Men då får det bli nya tag efter sommaren, så hursom lähgger jag det bakom mig en tid. När jag kom hem pratade jag med min hyfsat flummiga mamma:) hon är ju ganska så rolig - och den allra bästa! Sedan fick jag främmande på en kopp te och ytterligare främmande för att dumpa möbler i soprummet. Packa gjorde jag också, för att sedan ta en glass i solen som värmde så otrooooligt (?) mycket. Haha! Satt och parade ihop folk, lite på skoj och litelitelite allvar:p eller njaae kanske bara på skoj men otroligt kul hade vi. Framförallt när vi fick uppenbarelsen att någon faktiskt kunde höra oss trots att vi satt bakom busken.. Starkt jobbat tjejer! Efter denna trevliga värmande stund begav vi oss till skobutik a la MKPM där skoproblem inför den kommande resan löstes - tack för hjälpen! Nu har jag städat av här hemma och kanske skulle äta något på riktigt första gången idag.. 
     Imorgon bär det äntligen av till Italien - som jag har väntat och längtat! Ska bli skönt med värme och fullspäckat schema! Så rastlös jag har varit här hemma på senaste så ska det bli skönt att inte ha många lediga stunder om dagarna. På vägen hem därifrån stannar jag i Sthlm några dagar för att sedan komma till Umeå och stanna tills sommaren. Och som det ska spåras i vår! Det vill jag lova. Vi kan ju börja med att Valborg är helgen efter man kommit hem, då kommer även Kickis vän Linnea upp så vi måste ju visa henne staden och hur det ska gå till :P hehe. Hoppas det är betydligt varmare och mist lika soligt som förra året. Efter det är det mest att njuta av våren och allt vad det innebär:) Ligga ute i solen dagarna i ända, kanske en kall öl i kolbäcksparken då&då  - vem vet? Bör sparas lite krafter tills ca15 maj(?) för då kan det nog hända att alla hämningar släpper! Och så har vi ju yran, och vi alla vet ju hur det går... Spårat och GALET!!!!!


Saturday night, no need to worry 'bout tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahha underbart, din lilla mamma är härlig :)

Tentan gick nog vägen för dig ska du se!

Ni får nog en grym tid i Italy :), men som sagt använd plastfolie :P



Ja Valborg blir greaaat, hoppas alla är på!

2009-04-18 @ 15:10:45
URL: http://kickiskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0